Wegens Bpost staking zullen de leveringen met vertraging gebeuren
-
Elektrische steps
-
Toebehoren en materiaal elektrische steps
-
Remmen onderdelen voor elektrische step
-
Banden en binnenbanden voor elektrische steps
- WATERDICHT elektrische step - Selektie Scooter Passion
-
VSETT en VSETT APEX - Elektrische steps en onderdelen
-
KUICKWHEEL S1-C PRO - Watericht elektrische step en onderdelen
-
ETWOW Booster S+, V confort, V ES et GT SL, GTS - Elektrische steps en onderdelen
-
NAMI Stellar, Klima, Blast, Burn-e - Elektrische steps en onderdelen
-
INMOTION - Watedicht elektrische stepsAIR PRO, S1, CLIMBER , RS en onderdelen
-
TEKNES - Waterdicht elektrische step TK1 en onderdelen
-
MINIWALKER Tiger 9, Tiger 10 - Elektrische steps en onderdelen
-
MINIMOTORS Speedway Futecher Bluetran Dualtron en City - Elektrische steps en onderdelen
-
TEVERUN BLADE en FIGHTER - Elektrische scooter en onderdelen
-
XIAOMI M365 & M365 Pro, 1S - Onderdelen voor steps
-
POWER ZERO 8, 8X, 9, 10, 10X et 11X - Elektrische steps en onderdelen
-
NINEBOT SEGWAY E22, E25, G30 MAX, D en F Series - Elektrische step en onderdelen
-
INOKIM QUICK 4 en OXO - Elektrische steps en onderdelen
-
CURRUS NF 10 et 11 Panther - Elektrische steps en onderdelen
-
BRONCO - Trottinettes électriques et pièces détachées
-
QuadBoard MIA FOUR
-
KAABO Mantis 8, Mantis K800 en Mantis GT V.3.0, Wolf Warrior - Elektrische steps en onderdelen
-
ONEMILE B12 Halo S, Halo City en Scrambler S en V - Step, Opvouwbare elektrische scooter, speedbike en onderdelen
-
VÄSSLA - Elektrische scooters en onderdelen
-
HIKERBOY - FOXTROT, FOXTROT + en TURBO - Elektrische steps en onderdelen
-
KingSong INMOTION - Onderdelen voor elektrische step KS N10
-
ELEKTRISCHE SKATEBOARDS - PROPEL, EVO SPIRIT, EVOLVE, ONSRA
-
Helmen, hanschoenen en bescherming voor elektrische steps
- KingSong KS16, KS18 - Monowheels
-
Toebehoren en materiaal elektrische steps
-
Lambretta Classic
-
Lambretta A
-
Lambretta B
-
Lambretta C & LC
-
Lambretta LC
-
Lambretta E & F
-
Lambretta F
-
Lambretta LD Français
-
Lambretta D & LD 125
-
LAMBRETTA 150 D, LD 1954 à 1956, 125 LD 1956, 125-150 LD 1957
-
Lambretta Serie 1 TV 175
-
Lambretta Serie 1 LI 125-150
-
Lambretta Serie 2 LI 125-150, TV 175
-
Lambretta Serie 3 LI 125-150, TV175, SX 150-200
-
Lambretta DL/GP 125-150-200
- Lambretta Eibar et Serveta
-
Lambretta Junior J50 DL Special Starstream
-
Lambretta LUI (Vega, Cometa)
-
Lambrettino 48
-
Lambretta A
-
Klassieke Vespa
-
Vespa Faro Basso
-
Vespa Struzzo & Acma
-
Vespa GS 150
-
Vespa VB1
-
Vespa VNA
-
Vespa VNB
-
Vespa VBA, VBB, VGLA, VGLB, GL
-
Vespa GS 160 en 180 SS
-
Vespa Rally 180
-
Vespa GTR, TS et Rally 200
-
Vespa V50 N, L et R
-
Vespa Primavera & ET3
-
Vespa PK
-
Vespa PK Automatica/Plurimatic
-
Vespa PX
-
Vespa PX 125-150-200 Disc
-
Vespa T5
-
Vespa Cosa 125, 150, 200
-
Vespa Faro Basso
- Modern Vespa
-
Scooter Products
- Kinderen Vespa Scooter
- Cadeau bons : verjaardag, eindjaarfeesten,...
- Manuels
- Vespa boeken
- Porte-documents Vespa
- Patches
- Autocollants
- Posters
- Goodies
- Onsteking bougie Vespa Lambretta
- Olies en smeermiddels
- Banden Vespa en Lambretta
-
Ampoules
- Trousse à outils de voyage
- Produits de montage, assemblage
- Contact
TOURING uitlaat voor Vespa PK50 S/SS/XL N Automatica/Plurimatic
TOURING uitlaat
Voor Vespa PK50 S/SS/XL N Automatica/Plurimatic
Origineel look maar met meer punch voor uw PK 50 Automatica
VESPA PK 50 / S Automatica / Elestart | 50 | VA51T | 2T AC | `84-`86 | |
VESPA PK 50 SS Automatica / Elestart | 50 | VAS1T | 2T AC | `84 | |
VESPA PK 50 XL N Plurimatic / Automatica | 50 | V5P1-2 | 2T AC | `89-`90 | |
VESPA PK 50 XL Plurimatic / Elestart | 50 | VA52T | 2T AC | `86-`90 |
De prestaties van je Vespa PK verbeteren: de rol van het uitlaatsysteem Touring Sito Plus
Het veranderen van het uitlaatsysteem op je Vespa PK kan een uitstekende manier zijn om de prestaties te verbeteren, maar het is belangrijk om de rol van de uitlaat te begrijpen en de factoren waarmee je rekening moet houden voordat je de sprong waagt.
Rol van de uitlaat:
De uitlaat speelt een cruciale rol in de werking van je Vespa PK door uitlaatgassen weg te voeren van de motor. Een echte uitlaat is ontworpen om stil te zijn en te voldoen aan de emissievoorschriften, die de motorprestaties kunnen beperken.
Voordelen van een sportuitlaat:
Een sportuitlaat Siton Plus TOURING voor de Vespa PK is ontworpen om de stroom van uitlaatgassen te optimaliseren, wat kan resulteren in verschillende voordelen:
Meer vermogen en koppel: Een sportuitlaat laat gassen sneller ontsnappen, waardoor vermogen vrijkomt dat de motor kan gebruiken om meer tractie te produceren.
Beter toerental: Een sportuitlaat kan het reactievermogen van de motor verbeteren, waardoor deze sneller het maximumvermogen bereikt.
Sportiever geluid: Een sportuitlaat produceert over het algemeen een rasperiger, expressiever geluid, wat sensatiezoekers kan aanspreken.