Vlotternaald carburateur Vespa dellorto SI 20.15, 20.17, SI 20.20, SI 24.24 en Lambretta SH
Vlotternaald carburateur dellorto SI
Ø 4,5 mm - 3,7x3,7mm
Voor carburateur Vespa dellorto SI 20.15, 20.17, 20.20, 24.24
Voor carburateur Lambretta dellorto SH
Dellorto OEM : 0808000
VESPA 125 (T2/125) (D) | 125 | VNB1-6 | 2T AC | `59-`65 | |
VESPA 125 GT / 125 Sprint | 125 | VNL1-2 | 2T AC | `61-`73 | |
VESPA 125 GT / 125 Sprint | 125 | VNL1-2 | 2T AC | `61-`73 | VNL1T (CH) (F) |
VESPA 125 GT / 125 Sprint | 125 | VNL1-2 | 2T AC | `61-`73 | VNL2T -> 25784 (CH) (F) |
VESPA 125 GT / 125 Sprint | 125 | VNL1-2 | 2T AC | `61-`73 | VNL2T 25785 -> (CH) (F) |
VESPA 125 GTR | 125 | VNL2T | 2T AC | `68-`78 | |
VESPA 125 S | 125 | VNS1-6 | 2T AC | `59-`65 | |
VESPA 125 Super | 125 | VNC1T | 2T AC | `65-`69 | |
VESPA 125 TS | 125 | VNL3T | 2T AC | `75-`78 | |
VESPA 150 | 150 | VBB1-2 | 2T AC | `60-`67 | |
VESPA 150 | 150 | VBA1T | 2T AC | `58-`60 | |
VESPA 150 (T4/150) (D) | 150 | VGLA-B | 2T AC | `59-`65 | |
VESPA 150 GL | 150 | VLA1T | 2T AC | `62-`64 | |
VESPA 150 Sprint | 150 | VLB1T | 2T AC | `65-`74 | |
VESPA 150 Sprint Veloce | 150 | VLB1T | 2T AC | `69-`79 | |
VESPA 150 Super | 150 | VBC1T | 2T AC | `65-`79 | |
VESPA 180 Rally | 180 | VSD1T | 2T AC | `68-`73 | |
VESPA 200 Rally | 200 | VSE1T | 2T AC | `72-`79 | avec lubrification séparée |
VESPA 200 Rally | 200 | VSE1T | 2T AC | `72-`79 | sans lubrification séparée |
VESPA P125X | 125 | VNX1T | 2T AC | `77-`82 | |
VESPA P150 S | 150 | VBX1T | 2T AC | `78-`90 | |
VESPA P150X / PX150 E | 150 | VLX1T | 2T AC | `78-`85 | |
VESPA P200E / PX200 E | 200 | VSX1T | 2T AC | `77-`83 | avec lubrification séparée |
VESPA P200E / PX200 E | 200 | VSX1T | 2T AC | `77-`83 | |
VESPA P80 / P80 E (Frankreich) | 80 | V8A1T | 2T AC | `80-`84 | |
VESPA P80X/PX80 E | 80 | V8X1T | 2T AC | `81-`83 | |
VESPA PX 80 E Lusso/ EFL/ Arcobaleno / Elestart | 80 | V8X1T | 2T AC | `83-`90 | |
VESPA PX100 E | 100 | VIX1T | 2T AC | `83-`84 | |
VESPA PX125 2011/ 30 Jahre | 125 | ZAPM74100 | 2T AC | `11- | |
VESPA PX125 CAT | 125 | ZAPM50100 | 2T AC | `07- | |
VESPA PX125 E | 125 | VNX2T | 2T AC | `81-`83 | |
VESPA PX125 E '98 / Millenium | 125 | VNX2T | 2T AC | `98-`05 | |
VESPA PX125 E Lusso/EFL/Arcobaleno / Elestart | 125 | VNX2T | 2T AC | `83-`97 | |
VESPA PX150 2011 | 150 | ZAPM74200 | 2T AC | `11- | |
VESPA PX150 E '98 / Millenium | 150 | VLX1T | 2T AC | `98-`05 | |
VESPA PX150 E Lusso/EFL/Arcobaleno / Elestart | 150 | VLX1T | 2T AC | `83-`97 | |
VESPA PX200 E '98 / Millenium | 200 | VSX1T | 2T AC | `98-`05 | |
VESPA PX200 E Lusso/ EFL/ Arcobaleno / Elestart | 200 | VSX1T | 2T AC | `83-`97 | avec lubrification séparée |
VESPA PX200 E Lusso/ EFL/ Arcobaleno / Elestart | 200 | VSX1T | 2T AC | `83-`97 | sans lubrification séparée |
VESPA T5 / Elestart | 125 | VNX5T | 2T AC | `85-`90 | |
VESPA T5 Classic | 125 | VNX5T | 2T AC | `92-`95 |
Scooter Passion is uw Vespa onderdelenspecialist. Wij bieden een ruime keuze aan originele en aanpasbare Dellorto Vespa carburateur onderdelen voor alle Vespa modellen.
Onze producten:
Complete carburateurs
Sproeiers
Vlotter
Pakkingen
Schroeven
Veren
enz.
Onze diensten:
Snelle, veilige levering
Veilige betaling
Deskundige klantenservice
Waarom kiezen voor Scooter Passion?
Wij zijn gespecialiseerd in Vespa-onderdelen
Wij bieden een breed assortiment onderdelen voor Dellorto Vespa carburateurs.
Onze onderdelen zijn origineel en aanpasbaar
Wij bieden een deskundige klantenservice
Neem contact met ons op:
Als u vragen hebt, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op shop@scooterpassion.be
Vervangen van de afsluitnaald van een Dellorto SI carburateur op een Vespa
Benodigd gereedschap:
8 mm steeksleutel
Kruiskopschroevendraaier
Lekbak
Benzine
Schone vodden
Reserve afdichtingspen (aangepast aan je carburatormodel)
Reserve O-ring (optioneel)
Stappen:
Draai de benzinekraan dicht en laat de motor draaien tot hij stopt door gebrek aan brandstof. Hierdoor kan de carburateurkuip leeglopen.
Plaats een lekbak onder de carburateur om eventueel achtergebleven brandstof op te vangen.
Draai de aftapschroef van de carburateurkom los met een moersleutel van 8 mm en laat de brandstof in de bak lopen.
Verwijder het carburateurbakje door het voorzichtig naar beneden te trekken. Let op dat u de O-ring tussen de kom en het carburateurhuis niet verliest.
Zoek de afsluitnaald. Dit is een klein kegelvormig stukje metaal onderin de carburateurkom.
Verwijder de borgring die de sealdraad op zijn plaats houdt met een kruiskopschroevendraaier.
Verwijder de sealdraad voorzichtig uit de kom.
Inspecteer de sealdraad en zitting op beschadiging of slijtage. Als de naald of zitting beschadigd is, moet deze worden vervangen.
Installeer de nieuwe afsluitnaald in de carburateurkom. Zorg ervoor dat hij goed op zijn plaats zit en dat de O-ring goed op zijn plaats zit.
Vervang